søndag

Kommunikation / Tekstbeskeder

Af Morten Priesholm

[14. juli 2012:] Hej. Herhjemme stadig regn. Hvordan hos jer? // Vi prøver at finde ud af det, kredser // Havde besøg af Mette i går, hun har det vist godt. Kredser? // Prøver til i cirkulære bevægelser og nyder at være her // Ok , Peter skriver, at de har det godt på Sicilien, dykker og soler sig // Vi kredser om det kollektive, kan vi være et polyfonisk jeg // Hmmm interessant, flerstemmigt. Skal jeg tage fiberdugen af gulerødderne? // JA! Flertydigt. Giver det mening? Hvad gør vi så med ejerskab i det kollektive // Er I ved at gå solo? // NEJ vi søger berøring… kontakt deler, dæmper ego // Interessant. Glæder mig til at høre mere. Håber I holder sammen! // Ok snakkes // Godnat // Her er kl kun 22 // Ok // Godnat

[15. juli 2012:] Hej M. Hvordan går det, noget nyt? Stadig sol? Hvordan med det polyfoniske // Ja stadig sol ret vildt vi nærmer os. Nu diskuterer vi form // Form? // Vi vil være ordløse // Jeg troede I skulle skrive en blog? // Ja er i gang… tester ordløse tekster. Skabe ordløshed med en tekst  // Lyder tåget for mig // Ord omgivet af stilhed… pauser // Nååå sådan // Få ord. Ordløst omkring enkelte ord // Jeg møder 7 i morgen. Skriver du en tidlig morgenhilsen så? // Ja skriver godmorgen // Godnat så // Kram